Sen Doğdun

14 Ocak 2010 Perşembe



Yalnız ve hoyrat gecelerimin

                            mısralarıydın dantel dantel...
Aşkın sessiz çığlıklarının


                            savaşan amazonuydun kalem kalem…

Mor doğurduğun güneşe

                            akşam rengini fırçalardın tuval tuval...
İlkbaharına hazan kundaklar,


                            ninniler söylerdin derin derin...

Yeşil bir meltem hissedince teninde;

                             avuçladın, ovaladın, ufaladın hazanı.

 Yok ettin, ezdin yüreğindeki

                             tüm sararmış umutsuzlukları.

Canlandı ten, çağladı tin, çarptı yürek,

                             gebe kaldı aşk, sen doğdun...


 

42 yorum:

tufan dedi ki...

Yeniden varoluşun hikayesi adeta,umutların yeşerip serpilmesi tende.

Hep silkinmeli yürekler,silkinmeli ve üzerinde ne kadar kuruyan yaprak varsa dökmeli.

Evet sevgili üstad,umut dolu dizelerdi adeta uzun ve mutlu bir yolculuğa çıkar gibi.

Saygılar sevgiler.

Newbahar dedi ki...

Ne yazacağımı bilmeden...
uzunca durdum. Aslında hem yazıyorum ve halende bilmiyorum.
Sabah sabah etkiledi beni ve sanırım gün içinde dilime dolanacak son satır. ''gebe kaldı aşk, sen doğdun''

Sevgi ve selamlar Newbahardan

Sevgi Damlalarım dedi ki...

İlkbahara hazan kundaklarken,umutsuz anınızda size aşkıyla umut verebilen şey aşktan başka ne olabilirdi sevgili suskun.o giderse ben varııım harikaa bir şarkı,çok güzel bir yazı bir bütün olmuş herzamanki gibi üstad.sevgi damlalarım aşkınızı sevgiyle ıslatsın.
sevgi lerrr

Adsız dedi ki...

Efendim, Merhabalar. Ziyaretiniz ve o güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim sayın hocam. Paylaşmak üzere yazdığımız her şiir ya da yazılarımız yorumlarınız ile daha bir değerlenmekte, daha bir önem kazanmaktadır. Bu katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim efendim.

Yeni bir masumiyetin şiir gibi bir dünyada bu acımasız hayata gebe kalışı ve doğumunu anlatan bu güzel ve duygu yüklü dizeleri yazan o ince ruha, yüreğe ve kaleme sonsuz teşekkürler, sonsuz saygılar hocam.

Allah'a emanet olun ve hoşçakalın.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Önceki yorumum ya kaydoldu ya da kayboldu.Çünkü kızım klavyenin üzerine yattı :)))
Eğer kayboldu ise yeni başlangıçların hep mutlu sonla bitmesi dileklerimdir.

Sevgilerle..

suskunbiradam dedi ki...

tufan............

Tam da dediğin gibi Sevgili Dostum...

Yüreğimi aktarmışsın...

Selamlar...

suskunbiradam dedi ki...

Newbahar........

Şiirimdeki benim de en çok sevdiğim yeri sen de yakalamışsın... Ben yazdığımdan beri o bölümü hiç beynimden çıkaramadım ki...

Selamlarımla...

suskunbiradam dedi ki...

Sevgi Damlalarım..............

Evet senden de müthiş bir yorum... Nickine uygun, herşeyi ile harika bir yorum...

Sevgiler...

suskunbiradam dedi ki...

Recep Altun........

Teveccüh dolu sözlerinize minnettarım...

Şiir ve yazıları yorumlamakta çok çok ustasınız... Değerli kaleminiz hiç susmasın...

Selamlar...

suskunbiradam dedi ki...

ÇOBAN YILDIZI..........

Kaydolmamış, kaybolmuş...:)))

Ama feda olsun kızına binlerce yorum :)

Güzel dileklerine teşekkür ederim. Eski bir şiirimdi bu. Isıttım koydum masaya.. :)

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Değerli Hocam (Suskunbiradam) Ziyaretiniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Milli Eğitim Teşkilatında (memur ve şef olarak görev yaptım.)

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

Adsız dedi ki...

iyi geceler suskun adam,

cok etkileyici akici ic acici misralar..,
hosgeldi aşk buyusun yureginizde ...

resimde uc boyutlu gibi farkli

saygilar selamlar diliyorum

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

biraz şaşkınlık ehhh biraz da yorumumu nasıl yazayım'ın kaygısı...belki çoook önceki yazılarınıza var olabilir ben yetişememiş olabilirim:)sizin,yazılarınıza ilk yorumumdan bu zamana ilk kez resim ve şiirinizle tarzınızın değişimini görür gibiyim...ama dedimya;evveliyatını yetişmemiş olabilirim...
ama hoştu,aşkın var oluşu ancak bu denli anlatılabilirdi,yüreğiniz coşturan bu harika dizeler,resim veeeee tabiiiki müziğiyle çok yakışmış...
Sevgi ile emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık...Saygılar

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

biraz şaşkınlık ehhh biraz da yorumumu nasıl yazayım'ın kaygısı...belki çoook önceki yazılarınıza var olabilir ben yetişememiş olabilirim:)sizin,yazılarınıza ilk yorumumdan bu zamana ilk kez resim ve şiirinizle tarzınızın değişimini görür gibiyim...ama dedimya;evveliyatını yetişmemiş olabilirim...
ama hoştu,aşkın var oluşu ancak bu denli anlatılabilirdi,yüreğiniz coşturan bu harika dizeler,resim veeeee tabiiiki müziğiyle çok yakışmış...
Sevgi ile emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık...Saygılar

suskunbiradam dedi ki...

Recep Altun........

Aynı bakanlık olduktan sonra görevin niteliğinin önemi yok Recep Bey... Zaten, sanırım siz emekli olduktan sonra, şeflere şube müdürlüğü hakkı da verildi...

Selamlar...

suskunbiradam dedi ki...

rumuz İlkyaz.........

Eski bir blog arkadaşıymışız; yeni öğrendim. Ve buna daha çok sevindim.

Selamlar...

suskunbiradam dedi ki...

hikayelerdirgeriyekalan.............

Aslında belli bir tarzım var mı bilmiyorum inan ki... :) Mesela bu konuda Ankara'dan bir arkadaşım hep iddia eder, "Hiç yayınlanmamış yeni yazdığın bir yazı ya da şiiri altında adın bile olmasa tanırım. Çünkü belli bir tarzın var", der...

Bazı arkadaşlar da "Şiirde başka tarz yazıda başka tarz", der...

Ve yine bazı arkadaşlar da; "Değişkensin, ne zaman hangi tarzla yazı yazdığını kimse bilemez", der...

Ama ben birşey demem... Çünkü en iyi değerlendiren her zaman için okuyandır.

Bu şiiri sanırım 1 Aralık 2008 de yazmıştım. Yani 15 ay civarı. Bir sitede o zaman da aynı resimle yayınlamıştım. :)

Saygı ve selamlarımla arkadaşım...

Hamiyet dedi ki...

Fazlaca söze gerek yok; mükemmeldi, yine mükemmel...
Sevgiler Suskunadam...

Adsız dedi ki...

Evet suskun adam, ordada takipcinizdim, sizde yorumlarinizla yanliz birakmazdiniz demistim bi kac post öncesinde vefali paylasimci blogdassiniz diye yani eskiye dayaniyor..

Ben isim cisim degistirsemde yine ayni ben ...:)


jadore ve sizin buradada olmasi güzel..

Birde sunu söylemek istiyorum, ben iyi bir izleyiciyim fakat fazla yorumlara istirak etmiyorum edemiyorum diger tarafdada öyleydi belki farkettiniz belki etmediniz...Burada ben bastan söyleyeyim sizde diledigince davranin yani yorum konusunda demek istiyorum yazarsaniz sevinir yazmazsanizda gücenmem..

uzattim

güzel paylasimlarla muhabbetle...

suskunbiradam dedi ki...

Hamiyet........

Şiir denince akla gelen isimden böyle bir övgü almak ne kadar önemli bilsen...

Teşekkürler...

suskunbiradam dedi ki...

rumuz ilkyaz............

O özelliğini biliyorum. Bilmek çok ayrı birşey ama.. :)

Gücenilmeyeceğini de biliyorum. Yorum değil önemli olan asla. Ve zaten yorum adı alltında minicik sözler anlamsız...

Dilediğin gibi ol...

Selamlar...

Sihirli Yazılar dedi ki...

Sanırım yüreğindeki umutsuzlukları yenmeyi başararak kendini hayata, aşka açan bir kadından söz ediyorsunuz şiirinizde. "Sanırım" dedim çünkü böylesi duyarlılık taşıyan mısraları anlamak, daha çok, şiir yazan arkadaşların harcı olsa gerek. Beni biraz aşıyor. Kendimce anladığım bu... Farklı birşeye değinmek istiyorum: Dantel, kalem, tuval, derin sözcüklerini ikilemeniz enteresan olmuş, güzellik katmış şiire... Sevgilerimle...

bilge dedi ki...

çok duygulandım emeğine yüreğine kalemine sağlık devam arkadaş harika.. dostlukla..

mutfakcini dedi ki...

Müthiş etkileyici.. "gebe kaldı aşk, sen doğdun..."Çarpıcı bir anlatım..Yüreğinzie sağlık.

Sedencik dedi ki...

ne mutlu bir doğuş / varlık öyküsü bu...
yüreğinize sağlık...
sağlıcakla...

Adsız dedi ki...

Efendim, merhabalar: Şöyle bir uğrayıp halınızı, hatırınızı sual etmek istemiştim.
Hoşçakalın.

Gordion960 dedi ki...

merhaba üstat, aşk bu kadar öz ve net ifade edilebilir ancak,,, ne zordur yürek yorulur sevmek ağırdır dil dolaşır ama,,, çoşkun bir nehir gibi akmış dile gelmiş söyleyecek söz kalmamış bizlere. yüreğinize sağlık sevgiler.

gülsen VAROL dedi ki...

sevgili dostum..
AŞK doğuran değil.. böyle güzel mısraları DOĞURTANDIR..

Ancak, söylemeden durmam mümkün değil, Sayfana her gelişimde beni rahatsız eden şeyi bulmaya çalışıyorum.. Beni yorum yapmaktan ve okuduğumu anlamakta zora sokan şeyin ne olduğunu!!!
Tarz mı değiştirdin?
Yazı stilini mi sil baştan yaptın?
Sayfa diyaznın mı uymadı o muhteşem duygulara?
Yorum sayfanı gereksiz "çet" kutusuna çevirmelerine izin verdiğin için mi?
Sevgili suskunadam,
söylemezsem,... sormazsam .. kendimi dostun olarak göremem bundan böyle diye korktum bağışla lütfen.

Ecehan dedi ki...

Doğan doğandan güzel, doğacak olan hepsinden...derdi anneannem. Acayip muziplikler geçiyor beynimden, sen varol e mi?

tufan dedi ki...

Sevgili üstad

Bizler birbirimizin sessizliğine alışık olsak'ta yinede merak ediyor insan,umarım her şey yolundadır.

Sağlık,huzur ve mutluluklar diliyorum tüm yaşamda.

Saygılar sevgiler.

ezgilimelodi dedi ki...

Her doğuş,bir sonun başlangıcıdır...
Yeni sayfanız hayırlı olsun hocam,yine görüşmek dileğiyle
Saygılar
Ezgilimelodi

suskunbiradam dedi ki...

sihirliyazılar...............

Şiiri yazan değil de, okuyan ne anlarsa o doğrudur... Çünkü şiir yazılır ve sunulur. Herkes kendi içindekilere göre anlamlar yükler şiire...

Ama yazılımı konusundaki fikrinize katılıyorum... Bence de zenginlik katmış..

Sevgilerimle...

suskunbiradam dedi ki...

bilge...........

Çok çok teşekkürler...

Selamlar...

suskunbiradam dedi ki...

EBRULİ ...................

Teşekkürler arkadaşım... En sevdiğim yeri siz de sevmişsiniz...

Selam ve sevgiyle...

suskunbiradam dedi ki...

Doğuş ve varlık güzel bir ilişkilendirme. Doğmadan var olunmaz... Teşekkürler...

Selamlar...

suskunbiradam dedi ki...

Üstteki yazdığım Sedencik içindi

suskunbiradam dedi ki...

Recep Altun..................

Teşekkür ederim Recep Bey. Rahatsızlığım nedeniyle biraz ara vermiştim. Hergün olmasa da fırsat buldukça yazmaya gayret edeceğim...

Selamlar...

suskunbiradam dedi ki...

Gordion960...................

Teşekkür ederim Sevgili Gül... Beğeniniz, sizin gibi dostlarımın ilgisi bana huzur veriyor.

Yazmak, hep yazmak istiyorum. Ama kader... Ne getirir, ne götürür bilinmez. Zaten insan da bilinmeze yol alan değil midir?

Sevgiler...

suskunbiradam dedi ki...

hasretsenfonileri............

Sevgili Dostum,
Her daim dostluğunla huzur buldum, gurur duydum. Bu şiir ve öncekiler geçmişteki Blogcu'da yayınlananlardı. Pek katkım olmadı başka.

Tarzım şu ana kadar değişmedi; ama yarınlar ne getirir bilinmez...

Umarım herşey iyi olur dostum... :)

Sevgiyle kal...

suskunbiradam dedi ki...

Ecehan...............

Keşke o muziplikleri paylaşsaydın bizlerle Ecehan :)

Sevgiler...

suskunbiradam dedi ki...

Tufan...............

Yolunda gitmesini istesen de bazen yolunda olmayan işler olabiliyor Tufancığım...

Hayat her zaman mücadele ve u mücadele içinde bizler...

Kimimiz sağlık, kimimiz huzur, kimimiz başka şeyler ararız... Taaa ki hakem maçı tatil edene kadar... :)

Saygılar dostum...

suskunbiradam dedi ki...

ezgilimelodi..............

Hoş geldin sevgili öğretmenim :)) Buraya gelmene çok sevindim...

Sevgiler...

Yorum Gönder