EY BEN

6 Şubat 2010 Cumartesi


Değerli Dostlarım,

Bugüne kadar açık bir dille yazmadığım sağlık durumumdaki belirsizlik nedeniyle yazılarıma son vermemiş; ancak yavaşlatmıştım.

Anladım ki; ben yazmadan, okumadan yapamam. Bu nedenle sağlık durumumun net sonucunun belli olacağı 11 Şubat 2010 tarihinden itibaren eskisi gibi yazılarım devam edecektir. Yarı yarıya olumlu ya da olumsuzluk şansı olan sonucun ne olacağı artık kararımı etkilemeyecektir. Sonuç ne olursa olsun hazırlıklı ve hayat dolu olacağımdan, belirttiğim tarihten itibaren günlük hayatıma devam edeceğim.

Bu süre içinde gerek maille, gerek telefonla yakın ilgisini esirgemeyen, yorumlarıyla destek olan tüm dostlarıma teşekkürlerimi sunuyor ve saygıyla, sevgiyle selamlıyorum.... 


İçtim!
Gece boyu içtim.
İçerken kendime neler biçtim...
Baktım ki ben bir hiçtim.
Sindiremedim, bir daha içtim.
Sözün özü, içtim!
 
Açtım!
Gün boyu açtım.
Bazı bazı kendimden kaçtım...
Açken sanki bir taçtım.
Belki de taç olmaya açtım.
Sözün özü, açtım!
 
Estim!
Boran olup estim.
Söz bitti dedim kestim...
Esintide kaybolmuş bir sestim.
Meltemleştim, yine estim.
Sözün özü, estim!
 
Oktum!
Yaydan çıkan bir oktum.
Boş sözlere çok toktum...
Kaçtım, gürültüde yoktum.
Yüreği yay olan bir oktum.
Sözün özü, oktum

Oktum, estim!
Açtım, içtim!
Oktu sözler, dinledim...
Es tonuydu sesler, konuştum...
Açtı hisler, bekledim...
Söyle bana ey ben!
Kimim ben?



13 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

Sen benim hep yanımda hissettiğim, hep yanımda olmasını istediğim, her derdimi söyleyebileceğim, her sıkıntısını yüklenebileceğim, gerçek bir DOSTUMSUN sevgili suskunadam..

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Hepimizi mutlu edecek bir haber bekliyoruz ve her koşulda senin yanındayız sevgili arkadaşım.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Güzel haberlerinizi alacağımıza inanıyorum.ve yine harika bir şiirdi...

Sevgiyle kalın...

Gordion960 dedi ki...

Sevgili üstad,yola devam dilerim güzel haberler vardır bu yolda,,, hayatın içinde her şey var tutunduğumuz sürece varız bu hayatta ne kadar engebeli olsada bu yol kale gibi sağlam durmak zorundayız inançla umutla...selamlar.

Adsız dedi ki...

Esselamünaleyküm, Merhabalar; Geçici bir oyun ve oynaştan ibaret olan şu alemde yaşam olarak bize biçilen ve tamamlamaya çalıştığımız bu acımasız hayat, bizlere hep gülen ya da tebessüm eden yüzünü göstermedi. Bizler de sabrettik, şükrettik ve karşılığını Yüce Allah'tan bekledik.

Sağlıkla ilgili beklediğiniz sonuç inşallah sizi tekrar eski sağlığınıza kavuşturacak, sizi yeniden tebessüm ettirecek ve ruhunuzda yeniden açacak ve rüzgarlarla dans edecek çiçekler olacak ve sizin için inşallah hayırlı bir sonuç olacak.

Rahmetini bizlerden esirgemeyen Yüce Allah'tan size acil şifalar ihsan etmesini niyaz eder, 11 şubat 2010 tarihinde bizleri de sevindirecek ve mutluluğa gark edecek haberden mahrum etmemesini dilerim.

En güzele emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim.

Sihirli Yazılar dedi ki...

Geçmiş olsun. Sonucun olumlu olacağına yürekten inanıyorum.

Newbahar dedi ki...

Siz, ŞİİR YÜREKLİ BİR ADAMSINIZ...

Ötesi yok, berisi yok!!
Şiirden vazgeçemeyen yüreğiniz, daha çok şiir için çarpacak biliyorum.

Üzmeyin bizleri emi.

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun suskun adam!

insaallah gecip gidecek bitip gelmeyecek
görmemise doneceksiniz...

yazma tutkunuzu daha fazla kusturmeyin
yazdikca acilin ferahlayin
bizler hep bekliyor olacagiz
suskunkunluklarinizi...

selametle

Adsız dedi ki...

Ben yağmurdan da kardan da fazla hoşlanmam...Güneş olmalı ve ben onu hissetmeliyim...Kış günlerinde güneşi yüreğime konuk ediyorum bende..Ve hayatıma giren insanların da güneş gibi olmasına özen gösteriyorum..Öyle sıcak, öyle samimi...Siz de onlardan birisiniz sevgili suskun adam :)
Biliyorum...İyi haberler vereceksiniz bize :) Çünkü güneş hergün doğar...Yazılarınızın yeri gönlümüzde çok başka..
Tebessümle kalın efendim...
(turuncudunyam)

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun hocam..
Allahtan şifa diliyorum, sağlık diliyorum..

Umarım mutlu sağlıklı güzel haberlerle paylaşımlarınıza devam edersiniz.
SİZİ SEVİYORUZ..

dularımız sizinle..

"BahaR"

Sedencik dedi ki...

yani yarın belli olacak...
ama göreceksiniz herşey çok güzel olacak...
mutlaka heyecanlısınızdır ...
heyecanın enerjisini ...
biraz gayretle umut ve olumlu düşüncelere transfer edin :)
iyi olacak herşey...
dualarım sizinle...
sevgiyle,sağlıkla...
sağlıcakla...

bilge dedi ki...

geçmiş olsun dileklerimle dualarımı gönderiyorum şiirler sizi bekler çabuk iyileşin ve gelin unutmayın hastalıkları bünyelerimiz yapar bünyelerimiz yener sevgi ve dostlukla...

Adsız dedi ki...

İçtim ! Sana susamışlığımı kadeh yapıp içtim ! Açtım ! Bir nebzelik sesine açtım ! Oktum ! Yıldırım hızıyla kalbine saplanan oktum .Estim ! Saçlarının kıvrımlarına tutunarak estim.....Güzeldi desem az gelir...Bence çok güzeldi , desem o da az gelir ...Bence çok ama çok güzeldi...:=)

Yorum Gönder